God fortsättning!

Varför känns det som en riktig bakisdag idag trots att jag var nykter hela gårdagen?! Har hållt mig nykter hela julhelgen faktiskt, vilket av vissa anses lustigt eftersom jag inte är gravid, mår prima och inte behövt agera chaufför mer än igår kväll... Kanske bara helt enkelt så att jag ville hålla en vit jul, främst för Edvins skull. Skulle aldrig förlåta mig själv om något skulle hända honom och ingen, och allra minst jag, kunde köra till sjukhuset... Visst, skippa katastroftänket men varför dricka bara för man "får" eller "ska"? Jag är inte uppväxt med den mentaliteten. Jag smakade iaf årets julglögg med kaffesmak och det var faktiskt bland det äckligaste jag smakat. Gårdagen var iaf härlig, lugn och behaglig med god mat o goa vänner. Edvin somnade en halvtimme efter tolvslaget så han höll ut länge. Nu är det läggdags här, Mange jobbar imorgon men jag och Edvin Karlsson har en veckas lov till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback