Söndagslunk

Jaha då var vi där igen, söndag innan en jobbmåndag... Det är idag man ska ha lite ångest för att man inte åstadkommit allt det man tänkt och planerat. Inte hunnit/tagit tag i/orkat känns det som. Men hallå, livet tar inte slut imorgon, förhoppningsvis ska jag väl hinna med å göra det jag vill iaf ;) Hade nog haft mer ork utan hosta och förkylning och man fick en rejäl boost energi när solen och kylan kom på besök. Åh vad jag hade önskat lite snö :( Nu kan den nästan hålla sig borta till sportlovet, inte sugen på att bilpendla i snökaos. För det är just vad det blir...kaos! Fattar inte riktigt det där, samma visa varje år. Lär skåningar sig aldrig?!? Vi får se vad dagen erbjuder, frågade va xd E ville göra o han är lättroad...han vill bara leka på lekplatsen. Igår var vi iaf bjudna på vårt första kompis-barnkalas :) 65 steg bort hos Gunnar som fyllde 3 nu den 4e ;) Sju 3-åringar plus föräldrar i en 3a, men det funkade galant! Var jättetrevligt. Ser fram emot å träffas mer framöver. Nä, nu kurrar magen argt på mig. Den nöjer sig icke med kaffe :) Hajdå

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

andrahandsbokhandlen? aldrig hört talas om men låter mycket bra! var ligger den?? tack för tipset vännen! <3 kram

2012-01-12 @ 20:32:51
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback