Vända rätt...

Ojdå, tanken var att vi skulle försöka vända rätt på dygnet nu den här veckan, men vi sover längre och hårdare än nånsin typ ;) Jagade upp junior vid tio idag!! Idag kommer Jenny med barn hit på lite fika :) Edvin verkar lida av mindervärdeskomplex, för plötsligt har jag inte mindre än tre bebisar i min mage... Haha, knasboll! Jenny har ju två i sin å då vill junior va värre. Har begåvats med en rethosta från en annan värld :( Man tycker ju att efter en veckas konstant hostande borde man gått ett rejält six pack?!? Jädrar i havet sjutton arton vad kroppen får jobba... Nån som vet hur många kalorier man bränner när msn hostar?! Haha... Nej, jag förnekar å det bestämdaste att vi har som nyårslöfte att banta! Även om det skulle behövas... Jag säger som Mange "jag lovar att inte träna mindre iaf" ;) Näe, ska ta å diska upp lite. Vi fick en släng av galenskap igår och stekte köttbullar, skulle bli 40 st enligt recept men vi dubblade så vi kan frysa in...Summa totalt ca 150 köttbullar, hur stora köttbullar gör egentligen herr Mannerström?? Baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback