moi moi

Hej på finska?! Eller jag på franska?! Jag jag jag... Jag blir lätt tokig! Edvin driver mig till vansinne... Klockan är nu elva och han har mao kört med mig 3,5 timme nu :( Får han inte svar eller respons på sina krav (kan vara hur banala krav som helst) inom hans rimliga tidsram (max 1 sekund) så tjatar, skriker eller slåss han. Helst alla tre... Jag vill gå ut genom dörren och inte komma tillbaka på nån timme, men varför gör jag inte bara det? Kommer bli en frestande semester detta...

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Men hans pappa har väl semester och kan ta över? ;-)

så kan du komma och dricka vin med mig ;-)

kram

2012-07-08 @ 20:23:16
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback