Förmiddag

Råder förmiddagslugn här på Rye Road, ja eller så lugnt det kan bli med Junior i huset... Han spelar Eric Saade och "wejkdansar", så jag passar på att kolla igenom lite bilder från midsommar.
Vädret under midsommarhelgen var ju allt annat än önskat, men vi hann plocka blommor jag och E så vi iaf fick våra kransar... Det började regna på mig när jag hade en dm kvar att linda på sista kransen :)
Vi var i stugan och tog det bara lugnt o skönt. Hittade på litegrann för att trotsa det tråkiga vädret. Åkte bland annat till Steninge för att fiska krabbor, men det slutade med en fika på Göstas istället för vi hittade inga musslor att agna med ;) Inte mig emot!
Sen var det det årliga evenemanget nästdörr, Gymnastikens Dag på söndagen. Tyvärr regnade mycket av det bort då de inte vågade/kunde visa hela uppträdet pga skaderisk. Men det vi såg var trevligt.

Vad är det för dag idag?
Känns som om man redan är lite dagvill?!? Onsdag och jag skulle egentligen på möte (återigen) med min chef, men hon är sjuk fortfarande... segt! Edvin som såg fram emot att träffa min chef och mina kollegor ;)
Han har full koll på att min chef heter Berit och Manges heter Roger!

I måndags kom Gunnar och A-K över här på lite fika och lek :) Mycket trevligt, vi trotsade till och med vädret och gick ut till lekplatsen en stund och håll i er, men det var faktiskt uppehåll den stunden vi var ute!
Igår hade vi som sagt en bildag, jag och E städade ur allt gammalt skräp som var i den under dagen och sen hämtade vi upp Mange i Hyllie (ja tjena, jag ska hitta i Malmö är ju ingen hit direkt och blir helnipprig när det är vägarbete där jag egentligen ska svänga och får ta en hejdundrande omväg) för att sen åka till Jägersro och hämta upp sitsskydd och en gummimatta att ha i bagaget på Elvira.
Jag älskar denna bil, har jag sagt det?!? ♥ Den var värd att vänta på!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på?!? Edvin skulle behöva klippa sig, så eventuellt åker vi och gör så sen i eftermiddag... Hemmet behöver kärlek, men det känns som om det enda man gör nu när man är hemma är att plocka/städa/tvätta/diska?! Röjer man i ena änden röjer Edvin fram i andra ;)


Kanske baka något?

Näe, nu får jag minsann boka in massa skojeligheter framöver för det här är ju fööör tråkigt!

När fick jag damp?!


Finaste midsommarkillen "tar igen sig" med ett glas äppeljuice med Farfar, de gav gräset en omgång!

Sill-lunch och mammamys ♥

Alltid en räv bakom örat!

 





Kommentarer
Postat av: Jenny

NÄ, bilen kan ju inte heta Elvira?! Vi bokar in er varje dag!! Eller varannan?! ;)

2012-06-27 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback