men åhhh lobbo!

"Vi törsssh inte" sitter Edvin o ropar på sitt golv :) på värsta 08-dialekten... Haha, frågar vad det kommer ifrån och tydligen har de lekt "Svinga kom!" idag... = Under hökens vingar kom, skulle jag tro? Annars går det inte ta miste på hans dialekt, inte helt oundvikligt så är han till 98 % smålänning men ibland bräker han igång med den bredaste skånskan ;) Hår blir Heår till exempel... Vi har skickat iväg Mange österut nu, Sweden Rock Festival närmare bestämt. Får väl se när han kommer hem, söndag nån gång gissar jag. Knappt träffats alls denna veckan! Ikväll ska vi till Edvins dagis på picknick och någon typ av uppträdande. Han nynnar på Euphoria oavbrutet (dock Euphoria, bajs bajs Na Na Na Na Na Na...) och ska han nu sjunga/uppträda med den får vi väl hoppas att han har en rumsren version oxå! Jag hade dock kopplat in min virrige auto-pilot när jag läste inbjudan så jag fick det till grillkväll... Men man fick grilla om man hade grill med själv, so forget it!! Dilemma nu att hitta på nåt annat :/ Bäst å kolla tiden igen så vi iaf kommer i tid! Bahh, Me so lobbo! Mitt favvo-uttryck numera, lobbo :) Passar allt å alla, especially yours truly. Nu ska jag leta fram picknickfilten...mulnar på med gråsvarta moln dessvärre, vi får se vartåt det barkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback