Utmanad!


Jag har blivit utmanad av Evelina, so here it goes!

Vilket är ditt bästa sommarminne?
Oj vad svårt! Jag har inte nån speciell händelse sådär utan jag minns första sommaren med Magnus i Frösakull som väldigt speciell ♥

Om du var tvungen att byta namn, vad skulle du heta då? Jag heter Anna och Christina i andranamn och av dessa två känns väl Anna mest "mig". Några andra namn har jag inte direkt på lut...

Om du var tvungen att flytta och bara fick ta med dig 3 saker från hemmet (förutom familjen) vad skulle du ta med då?
Jag är fånigt förtjust i vår tv, den är apsnygg och läcker så den får jag ta med mig... Annars är jag inte sådär jättefäst vid något speciellt i hemmet. Vi köpte ju mycket nytt nu när vi flyttade in här så man har inte direkt fått nån personlig favorit?! Datorn jag använder är jobbets, men möjligen vill jag ha vår externa hårddisk med samlade bilder med mig? Eftersom alla bilder ligger där så behöver jag inte haffa fotoalbum som annars vore en sak jag skulle rädda vid ev. brand...
Svåååårt! Äh, kyl å frys gillar jag...äta bör man annars dör man! ;)

Favorit tv-program? Just nu Alcatraz

Vilken sida har du som startsida på din dator? Google

Om du var tvungen att plugga igen, vad skulle du vilja läsa då?
Om jag skulle läsa nån kurs - läsa in lärarbehörighet i svenska
Om jag skulle behöva sadla om till något annat - polis

Om du var tvungen att vara med i en dokusåpa, vilken skulle du valt?
Hihi, jag och min kollega diskuterade detta innan idag och hade svårt att definiera vilka serier som går på teve som egentligen är dokusåpor idag?
Eftersom jag inte har nån tävlings-gen i kroppen så går ju tävlingar som Robinson bort... BB skulle jag aldrig orka med och aldrig nånsin kunna lämna Edvin.
Det vi kom fram till var Halv åtta hos mig, men är det en dokusåpa!?!?

Din största fobi?
Jag är väldigt mörkrädd!

Salt, surt eller sött?
Salt om jag måste välja

Ditt favorit foto? (lägg gärna ut de, annars beskriv de)

Det måste vara något på Edvin ♥


Angry Santa kanske? ;) Han ser precis likadan ut fortfarande när han är sur! hihi

Jag utmanar alla som känner sig utmanade ;) (och jag har för dålig fantasi för att hitta på 10 egna frågor!)

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hade vart kul att se dig i halv 8 hos mig :-)

tid att ses nästa vecka?

kram

2012-06-07 @ 15:25:50
URL: http://evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback