Måndag...

...å dags att vila upp sig?!?

Förstår inte vad som flugit i min käre son i helgen. Tycker överlag att hans öron har slutat att fungera, finns det nån garanti som gäller för dem eller är det kört där??
Han har från det att han vaknat haft små ljuspunkter men däremellan har det varit ordentliga psykbryt då han lipar, slåss, skriker och beter sig så illa att både jag och Mange varit nära att packa väskan å dra :(
Vår treåring är tillbaka med besked...

Vi fungerar ju lite olika där oxå jag och han, Mange är lite struts å stänger gärna in sig för att undvika...jag ger mig inte utan bråkar vidare med den lille terroristen :/
Kallar honom HSB (Han som bestämmer) fast egentligen betyder det i vår översättning Han som TROR att han bestämmer ;)

Både Mange å jag är rätt överens om att det var skönt att denna helgen är över så vi kan få "vila" upp oss på jobbet några dagar nu, känns hemskt att säga men det var skönt att få lämpa av honom på dagis idag :´(

Jo, Mange är inte sjuk längre...kanske verkar som hans flunsa tog kål på mig ;) Men icke... jag och Edvin klarade oss undan både spyor och feber! Krut i oss...haha

Annars händer la inte så mkt skoj...livet i ekorrhjulet rullar på som vanligt. Lite oro i magen och längtan efter vår, familj och stugan...that´s about it! :)

Nä, nu ska jag förbereda lite lektioner...haha...var ju därför jag satte mig framför min vita hjälte!

So long

Idag flaggas det förresten för Vickan! (Men jag tolkar det som att vi flaggar för mig, eftersom jag fyller om 6 månader starting countdown 2day!)



Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas trotsen ger med sig snart.. vet hur kämpigt det kan vara! lämna han här ett par timmar så ni får andas ut gumman! kramar

2012-03-12 @ 16:23:50
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Maggan

Känner igen det där. Nils har inga öron heller längre. Brukar testa om de fungerar genom att säga glass, och tro det eller ej...de fungerar utmarkt =D Och prata i normal samtalston finns inte heller längre. Nils bara skriker hela tiden. Han ber mig göra en sak och när jag sen gör som han ber mig bryter han ihop och skriker för att jag gjort det. Odjur!

2012-03-16 @ 21:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback