Torsdagsfeeling

Känns som torsdag idag :) Onsdag/Fredag imorgon och vi har lite planer för långhelgen. Men först ska jag hinna med en AW med Ciliah imorgon :) Inte en dag för tidigt! Är rätt trött idag, Edvin levde rövare inatt vid två å fyra... Det är liksom inte möjligt att vakna då och skrika efter välling?!?! Galenskap! Dessutom så lyckades han kissa i vår säng både igårkväll och i morse. Han brukar somna i vår säng för jag tycker det är trångt och obekvämt för ryggen att natta i hans säng. Sen får han sova där nån timme innan jag tar upp honom o kissar. Igår var jag nån minut för sen tydligen... Iom att han slutat med nappen nu så har han fått sova i vår säng för att om han blir orolig så har han oss jämte. Men igår tänkte jag att jag skulle reclaima min säng å hutta in honom hos sig... Men strax efter 4 kom han traskande in till oss. På morgonen skulle jag duscha innan jag väckte honom men när jag precis är klar så ropar han på mig att jag måste klä av honom... SUCK!!! Återigen nån minut sen...Så ikväll är det jag och tvättmaskinen! Mange blir sen ikväll iaf. Näe, nu ska liten trött hoppa i pyjamasen. Trött efter utflykt till Järavallen idag med hela dagiset :) Nuuuuu verkar det som!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback