20121117

Lördag förmiddag. Tack för sovmorgon till 8.30 Edvin :) Det var välbehövligt...
Pappan har kommit hem efter att ha varit iväg to-fre på Åland. Han hade gått loss i taxfreen så det var presentutdelning här :)
Har inga planer för helgen vad jag vet. Edvin vill leka med bilar säger han så han är ju ganska lätt-tillfreds! ;)
Vi behöver handla lite mat, as usual. Jag är såååå julsugen nu! Bara längtar till december. Hela december har som en ljus gloria över sig numera. Jag minns hur jag krääääängde lussekatter och drack julmust trots en halsbränna from hell för 4 år sedan. Det är mysigt med tända ljus, Edvins förväntningar och funderingar kring julen.
Sitter nu och skriver önskelista till tomten. Han har knasiga önskningar den där ungen. Tuggummiautomat liksom?!?!
Nu sitter den tjatiga här jämte och vill titta på Riddare Micke på barnkanalen ;)

Veckan har bestått av jobb, simhall x2, lönesamtal med chefen, städ och det vanligt tråkiga fixet.
Kom i ett par av mina smaljeans igår och upptäckte att muffinsmidjan som var ett faktum förr i de byxorna var VÄCK! De var rentav luftiga både i midja och rumpa :) Härlig feeling! Det går bra nu...

Jag tror jag skulle behöva rensa i röran som just nu är överväldigande i vår klädkammare...och kanske rentav kontoret om man väl får upp farten?!? Tråkigt men åh så välbehövligt!

"Kan du ringa till tomten med din telefon?" Nu önskar han den lille sig tomteskägg och tomtemustach....bahh

"Har du inte hans nummer mamma?"
Åhh, min tadis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback