Hoppsansa!

Vi köpte visst en ny säng i söndags ;)
Skulle ju bara åka till Sova-butiken och kika ut kuddar att köpa till varandra i julklapp...kom hem med varsin kudde och igår kom sängen levererad!

Så den gamla sängen fick gott masa på sig, skänkte bort den så den hämtades idag :) Ut med det gamla in med det nya!

Tisdag... brukar vara min jobbigaste dag men idag har den för omväxlings skull varit rätt soft! Två lektioner idag som var annorlunda och det räckte.

Helgen annars har varit lugn. Inte gjort mer än vanligt. SKÖNT!

Skulle ju egentligen simmat med Jenny idag, men jag råkade lova M att få äta ute med sin bror ikväll....så jag får se till å simma en annan kväll istället.

Gissar på att jag kommer somna i soffan ikväll....värsta matkoman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback