Det går litta tröööögt...

Jaha, här är jag på snabbvisit... Mest för att visa att jag lever och att vi mår ok. 
Edvin har varit hemma nu må-ons efter magtrassel och lite feber, mao har jag vabbat måndag och onsdag. Igår med en frisk och pigg kille så vi bakade kanelbullar (mitt livs första! har alltid fått för mig att det är avancerat...) och var ute hela eftermiddagen.
Häääärlig höstdag!! Vi hade gärna varit ute mer om det inte varit så att det skulle komma någon och mäta nåt i lägenheten... 1,5 timme sen var han så vi väntade läääänge på att komma ut. Ja, mätte nåt med fibernätet tror jag...ni ska ju inte tro att vi fått tillbaka varken tv, nätverk eller telefon :( 
Helt jäkla otroligt vilken tid det tar! Dessutom kärvar det med varmvatten i tid och otid...GISSA om vi är utleda på detta?!? Vavavah???
 
Annars rullar dagarna mest på... Jobb o så...
Fyller snart år så lite åldersnoja smyger sig på mig ibland... Snart 32 och vad har jag gjort och vad vill jag liksom?!?
 
Näe, jagfullkomligt hatar att skriva på Ipaden, hatar, hatar, hatar.... Så jag lägger ner nu och ser efter vad den "käre" sonen har röjt med i förrådet under sitt smärre vansinnesutbrott...bah! 
 
Stryp den som säger att det inte är jobbigt med barn, hälsa från mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Vissa dagar är det jobbigare än jobbigast med barn! Och inte fan är det lättare med tex. en tolvåring som inte vet var han har baken ens... Horrible week!

Vi måste få till en dejt snart!

Kram

2012-09-06 @ 19:05:51
URL: http://ugglehuset.se
Postat av: Jenny

Får väl strypa mej själv då!!! Barn är en dans på rosor och det finns inget bättre <3 Aldrig nånsin jobbigt!! Därför man skaffat 4, kunne skaffat många fler :) Måste ju va nåt fel på din unge om han e jobbig!! Mohaahaa...

2012-09-06 @ 20:20:30
Postat av: Sicka

Hahaha Jenny....skaruhastrykellah? ;)

2012-09-06 @ 21:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback