Det här med principer...

Alltså, man kan kalla mig fånig måhända men folk som har vissa egenheter/egenskaper kan verkligen störa ihjäl mig...

Det här med att kalla ens kille/sambo/man för "Gubbe", vad i helvete är det?
Det kryper i skinnet på mig när jag hör det, och än mer kryper det när någon kallar mig "gumman".
Ursäkta mig, men det finns ingenting gulligt i det alls...notwhatsoever!
Fine om man nu råkar vara tillsammans med en åldersmässig gubbe och sedermera själv tangerar kriterierna för gumma... men att vara typ 20-30....bahh
 
Andra saker som jag rådissar av en eller annan anledning:
  • Foppatofflor - säkert jättesköna men uhh så fula! Var på väg att kapitulera o köpa ett par till Edvin i somras, men tackolov hitta jag inga i denna stunds sinnesförvirring...
  • OnePiece - varför?
  • Chicken Nuggets - icke ätbar skräp, googla Jamie Oliver+ Chicken Nuggets...äter aldrig mer!
  • Converse-skor - Converse-hysteri go away! Det ÄR snygga skor, men det finns ju oxå 50 andra liknande skor/skomärken som är sååå mkt snyggare...
  • IPhone - inte biten...än.... Har dock Ipad hemma och MacBook på jobbet
Sen en sak till...
 
Jag vill bara tillägga att jag är lite bitter idag...varit på jakt efter skor ett tag nu och när jag äntligen hittade ett par i helgen (i Halmstad) så köpte jag INTE dem. STUPIDO!
Letat på Centan och Nova efter dem, varken Zalando/Brandos osv har dem heller...
Suck
 
Ytligt inlägg, men passar det inte så borde du inte läst hit ner ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har mycket att förklara för dej lilla GUMMAN!! Kanske även GUBBEN min kan hjälpa mej att förklara en del...
Foppatollor är så gryyyymt sköna, får ingen skoskav av dom, har t.o.m vatt ute å sprungit i mina ;P
Onepiece- svinbra plagg när man inte har andra kläder som passar pga att man e såååå tjock och väntar tvillingar ;)
Chicken nuggets?!? bara den mest nyttiga å bästa maten ever... ha ha...
Converse!!!! Hallå, kom in i matchen nu å sluta tjura ;) D gjorde gubben min ;) Assköna skor å finns inget snyggare!!!!
Nähädu Jessica.. nu har jag ammat färdigt å ska sova vidare ;) Hoppas du blitt lite klokare ;P
Puss på dej Gumman <3

2012-09-21 @ 03:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback