Nu jäklar!

Lite småstörningar kan förekomma men vi har haft action sen i fredags. Mycket välkommet vill jag lova ;) Kan äntligen blogga från min kära jobbdator!

Dagens stora chocker är att idag kom skolfotokatalogen och hör och häpna... Denna donnan LER stort med ÖPPEN mun på båda fotona....BAH!
Jag ler typ aldrig med öppen mun! Jaja... jag ser iaf inte mongo ut, alltid nåt å va glad över.

Helgen har varit mysig. Lördagen var det höstmarknad på byn, musik, grillat, ambulans- och brandbilskläm-å-känn, karuseller, sockervadd, glada människor, fint väder och glad Edvin. Vi rattade sen till Lomma och käkade på Fiskboden och köpte med fisk hem. Fisk gånger två på samma dag :)

Igår var min familj här på lite firande. Någon (ingen viktig) fyller år på onsdag jue. Tårta o paket å bara vara...

Jobb idag och efteråt har det varit så underbart sensommarväder så vi har varit ute på lekplatsen med de övriga i "Grabbarna Grus" a k a gubbtrion Edvin, Herman och Gunnar ;) Hade med fikaväskan så kaffekärringarna fick sin beskärda del....haha

Nu är man skönt måndagstrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback