Freaky Friday

Förra veckan var jag schizofren för jag skulle vara många personer samtidigt..
Den här veckan har jag varit nästan eremit för jag har mest suttit på rumpan på mitt arbetsrum och vänt på papper...
Nja, lite o överdriva kanske ;) Men jag har sorterat, satt i pärmar, rättat undan, planerat framåt...sånt jag oftast inte riktigt hinner med. Långtråkigt är ju kanske bara förnamnet? Men samtidigt ganska skönt.

Morgnarna har varit lite stressiga (do not even ask!) så första timman på jobbet har jag haft massor med sammandragningar : /

Nu är det snart fredagkväll och här blir väl vanlig tröttfredag. Köpemat och dans, sen slötittande innan man slocknar.

Imorgon skulle vi egentligen på 1års-fika i Lödde men där råder sjukstuga :(
Annars har vi inget planerat....skönt!
Edvin sa "imorgon är det lördag och vi ska till Ica Maxi". Dessvärre har han ju rätt den lille parveln. Vi veckohandlar på lördagar och passar på att köpa lördagsgodis...varje vecka....
Tur han ser fram emot det :)

Trevlig helg!
 
              
 
Edvin ville bli målad till "Kiss" idag...eller ja, Gene Simmons rättare sagt....sagt o gjort!
Lillebror "Bengt" ville vara lite smygrockare oxå :) "Bengt" rullar över i vecka 27 nu i helgen (?) så han växer och frodas.
 Är väl runt 30 cm och väger knappa kilot, sparkar och bökar så än har han ju gott om plats :) Av magen att döma har jag inte bara en enrummare åt honom utan en hel etagevåning ;)
 
TJo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Där gömmer sej en bakom ;p Vill snart känna på mage!!! Måste ses så fort vi e friska <3

2013-04-12 @ 18:54:38
Postat av: Emma

Så fin du är Jessica! Och lillebror kommer bli lika grann och cool som sin brossa :-)
Hade varit kul att träffas snart!

Kram

2013-04-12 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback