Härlig vårdag!

Städat medan killarna promenerade/cyklade till Högalid o tittade på fotboll. Hoppade in i bilen, köpte fisk i Lomma och njöt av fish and chips samtidigt. Efterrätt blev mjukglass i Bjärred :p

Nästa Lödde där M handlade och jag o E fönstershoppade på Centan. Han har ju Maxi-förbud på obestämd tid, skitungen!

Hem, nu lagar vi egna skinkschnitzlar...M njuter av sitt favoritvin o jag saglar ;)

Trött blir man, men ganska skönt av vädret. Edvin tröttar oss rejält...
Jag börjar bli väl mjuk i bäckenet nu känner jag :( Smäller o knäcker i mig när jag rör mig om nätterna, känns som benen ska knäckas av...

Vad sägs om förslaget Johan Carl Bengt Lindros?!? Haha, Bengt är ju....fint?!?!

Dags för kvällsmat!

Imorgon, soldyrkan...I hope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback