NamNam

Fått lite bakdille i helgen... I lördags gjorde jag små citronpajer och eftersom jag sparat äggvitorna blev det några hundra minimaränger idag ;)

Avnjutit en paj med lite grädde, skivad persika o lite minimaränger nu ikväll, pajen blev lite väl hård...kanske skulle låtit den stå och bli rumsvarm först?!
Smaken var god iaf :p

Idag har vi firat in våren med en mjukglass i Bjärred, avnjuten i skön vårsol...

Nä, helgen över såklart när den var som bäst. Packa väskor, lägga fram kläder, fixa fram så frukosten går på nolltid (ställer fram kastrull, havregryn, salt, måttsats, tallrik o sked...sånt ter sig överväldigande arbetssamt en måndagmorgon annars, haha!)

Jag är verkligen ingen frukostmänniska annars men nu kan jag inte fuska längre!

Ny vecka, nya tag :) Hit me, I'm ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback