Skitunge!

Upptäcker idag när jag hämtar ligisten att han ÅTERIGEN har klippt sig själv :( Jag blir sååå arg o ledsen, 1,5 vecka sen knappt han blev klippt hos frisören...
Bortkastade pengar! Lite jack här och var. Skulle bra gärna dra av resterande hår med maskin men han skulle se ut som en skinhead :/

Samma grabb satt hr igårkväll innan läggdags och gjorde läxor han skulle ha med idag o visa Britt :) Liten vill bli stor!

Efter dagis hämtade vi upp utemöblerna och avnjöt en smoothie "Ciliah style" i soldiset ;) Herman gick förbi på väg hem och tjoade med oss hem till dem för lek en stund. Härligt att springa ute i bara tröjan!

Trött i soffan ikväll, lägger 1,5 timme plus i arbetstid idag. Samlar på mig komp :) Gör mitt bästa Jenny! ;)

Blir strax sängen. M ska till Sthlm tis-ons så det blir stressiga mornar och långa kvällar. Imorgon är det dessutom möte med föräldrarådet på dagis o E får snällt hänga med :/

Har ni erfarenheter av molusker?! Edvin har fått å de verkar så ledsamt segdragna att bli av med? Baddar med alsolsprit och har salva-jag-glömt-namnet-på men de biter sig kvar :( Vill ju inte gärna skära bort?!? Fula ärr är junte lattjo...

Same procedure s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback