Äntligen tisdag!

Japp, idag var det då äntligen tisdag. Edvin har toklängtat. Dagisdags, eller föris som jag läste i nån pretto tidning ;)
Vi kom upp och iväg i tid i morse. E hann knappt vinka hejdå.
Sen for jag till Lomma o lämnade tillbaks min jobbdator. Hade en olustig känsla i magen där. Både en bitterhet, ilska, besvikelse men även lättnad över att slippa vara där.
Var trevligt att träffa flertalet kollegor iaf. Biträdande sa "hej smalis!" vilket ju var upplyftande :)
Var ju rätt grotesk sist vi sågs.

Stannade bara en halvtimme max o for sen till Lödde för att handla på Maxi. Stod där på parkeringen o velade om valet var så smart.. men chansade ;)
Lillebror skulle troligen vakna närsom o va hungrig. Men han sov, till o med när alla Maxis kassor slogs ut o självscanningen inte funkade alls. Jag var liiite kallsvettig där jag fick köa o ingenting verkade vilja fungera. Minst en halvtimme stod jag där o trampa.
Till slut kom jag hem, liten sov vidare (!!!) så jag hann tillomed äta lite lunch innan döhungriga mini me vaknade.

Hämtade hem en glad storebror o sen har vi myst härhemma. Melker har en sovdag. Just nu i bärselen, vilken räddning den varit hittills! Tack Liza.

Dagen känns lång? Borde varit läggdags för längesen
;)

Bäst o röra på mig annars däckar jag i soffan. Reminder - vila imorgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback