Vardagen

Försöker att förlika mig med min nya vardag... Jag är inte bra på det här än, känner jag.
Edvin har nu avklarat två veckor (alltså sex dar) som 15-timmars. Lämnat en ledsen kille varje dag vilket sliter sönder mamma-hjärtat. Han har inga problem att gå dit och har roligt väl där, men hejdå-biten går inte alls :(

5 timmar går väldigt fort har jag märkt. Har inte lyckats vila en enda dag :/ Tiden går till att plocka upp i köket, äta frukost/lunch, eventuellt ta en dusch... men det som tar en evighet är att amma och försöka få Melker att sova.
Jag får mer gjort härhemma när vi är iväg!!!
I vagn eller bil somnar han hårt och kan sova vidare när vi kommit hem. Är vi hemma sover han bara i knät eller i bärselen :(
Det kliar i mig att inte få mkt gjort!!
 
Hushållsmarodören i sitt esse
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback