Less och bitter

Egentligen ska jag inte skriva i just detta tillstånd... Dels för att jag är trött, less och känner mig bitter. Dels för att jag just i detta nu fick så djävulskt ont neråt :( Kändes nästan som om något var på g att komma ut...

Midsommar har varit bra. Regn o liiiite men jävligt lite sol. Hann med årets första bad i havet iaf, alltid något.
Finns inget ställe man blir så rastlös på som i stugan vid trist väder...

Igår var vi i "Bajsebäck" med Gunnar o A-K. Solade o badade lite. Det var frånlandsvind så bajslukten från tången kändes först i vattnet...
Jag lyckades bränna mig rejält :( onödigt!
Handlade på vägen hem, sen middag o sen det vanliga stöket hemma.

Idag har vi tvättat, diskat, monterat vagnen... Förberett oss inför några regniga dagar med att handla lite lego till Edvin att bygga med.
Bjöd in oss på kaffe och lite lek i Lödde :)
Edvin o Nellie är fööör söta ihop, kramas så det står härliga till.

Fått låna en ny tfn, får väl godkänt gällande bloggande so far. Mkt större display o snabbare...

Oj, nu är det läggdags för lilleman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback