Graaaah

Varför i hela världen skriker min kropp efter sura godisar, o när jag så tillfredsställt hyddan så straffas jag med halsbränna från en annan värld?!?
Logik tack!

Påsklovet rullar på. Vi har sysselsatt oss med:
Igår- Skridskoåkning i Lund med fam. Lundgrens/Bajstolle ;) Nervös mamma såg sonen åka för första gången i sitt liv och omg vad han kämpade! <3
Fantastiska unge, ibland/ofta är din envishet helt makalös och här gav den resultat. Stolt! Åkte nästan oavbrutet i två timmar :) Jag snörade på mig mina skridskor, entrade isen, panikhöll mig i sargen och gav upp...haha, jobbigt att inse att man suger!
Sen åkte vi till Lödde, fick käk o leka lite. Åkte o klämde på vagn igen, än mer frustrerad när min favorit so far inte höll måttet... :/ Hem å åt himmagjord pizza, ahh :)

Idag- Åkte för att köpa ett par mammabrallor jag hittat på en loppissida via Fejjan. Pallade inte prova dem, hur illa kunde de egentligen sitta?!? Borde ju sitta som övriga H&M-byxor i samma storlek?!

NOT!
De var tajta, låga i röven och värst av allt...10-15 cm för KORTA! Wtf?! Får se om jag kan förlika mig med passformen o använda dem senare i vår som 3/4-byxor...suck!
Får kika på andra byxor imorgon, skulle vilja ha några kjolar oxå men utbudet är skralt :(
Efter lunch hoppade vi i bilen och styrde norrut mot mitt älskade Hbg. Efterlängtad fika med C o M :) De små var lite trögstartade men lekte o fnittrade så sött sen efter två timmars uppvärmning typ ;)
Fina fina mina <3

Trött kväll. Edvin fick ett rejält psykbryt o skrek sig helt hes o slog o sparkade på allt o alla... Övertrött?! Somnade som vänner, huvudsaken.

Imorgon ska vi träffa vänner återigen. Fina Evelina med familj :) Ska ge mig på (förutom lite shopping o övriga ärenden som hör löning till) att göra påskmuffins oxå. Vad har jag gett mig in på?! Jag gillar ju inte att baka...haha!

Nä, ska stämma in i snarkandet här nu...sover illa om nätterna igen så jag måste samla minsta lilla minut av sömn. Mkt tankar o hjärnspöken som drar igång i high speed när jag vaknar till om nätterna så sen ligger jag o ältar o vänder o vrider :/

Good night, sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi har köpt en Urban Jungle. Gillar att den är så lättkörd, lätt och funkar både i terräng och stan.

2013-03-27 @ 14:46:39
URL: http://Annalollo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback