Jag.blir.snart.tokig.

Vabbat med Edvin idag. Kan säga att jag är fullkomligt S.L.U.T!
Han har varit feberfri idag men blir hemma imorgon för att få ordning på andning och hostan.
I helgen har man fått ha lite överseende med hans humör då febern hoppat upp o ner, men hilfe han är fanimej som förbytt!!! Trotsåldern är tillbaka bigtime :( Dum-fula-mamma har jag fått heta i stort sett hela dagen...
I nästa sekund lismar han och tror han ska få ditten och datten serverat på silverfat. Tro mig, detta är inte likt honom. Han vet att om han vill nåt kräver det hyffs, det är inte en bortskämd snorunge detta.
Vill ha tillbaka min fina mjuka kille <3

Vab, trots och gravidhormoner går icke ihop :(

Giv mig styrka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det roligt?! Samma här. En femåring som kallar en pucko och skitmamma och en tvåårig tjej med det värsta humör man kan tänka sig. Skriker så det ekar och rivs när hon inte får bestämma! Å så sägs det att det kan bli värre! Pust!

2013-03-04 @ 22:28:32
Postat av: Icka

Hm, det var jag. Vet inte varför mitt namn försvann!

2013-03-04 @ 22:29:05
Postat av: magdalena

Jag heter Dumma FETA mamma jag. Inte heller så roligt :(

2013-03-05 @ 17:55:02
Postat av: Emma

Mina barn har varit i en sån period läääänge nu. Dom lär sig så vackra ord av våra grannars unge.

Det suger big time!

2013-03-06 @ 20:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback