Radioskugga...typ...

Såhär lagom mitt i omdömesskrivningar och lov, får de för sig att alla jobbdatorer måste in asap för att kontrolleras innan garantin går ut. Gissa om det blev populärt?!?

Jag har väl inte direkt tänkt jobba ngt hemma ni iaf, men känner mig ändå lite handikappad utan min dator med mina länkar och bokmärken...

Det jag egentligen ville komma till är att det blir så omständigt att blogga från mobil (som är år o dagar passerad sitt bäst före) eller paddan som jag överlag inte är så speciellt kär i...

Vi har lov, börjat det med sedvanligt fredagsmys och igår blev jag o E bjudna över till Gunnar på lek o middag. 65 steg bort, alldeles lagom ;) Innan dess hann jag o E påskpyssla, städa och röja vilket varje vecka gör en förvånad. Hur är det ens fysiskt möjligt att det blir så dammigt på knappt en vecka??!!

Mange var på herrmiddag så det blev lördagslyx för alla.

Idag skiner solen återigen över ett kallt Skåne. Ska försöka komma ut lite i solen senare. Får se vad dagen har att erbjuda i övrigt, jag skulle vilja åka o tafsa lite på barnvagn...Där är jag helt clueless, jag vet vad jag INTE vill ha men i övrigt har jag noll koll på utbudet idag.

Några tips?!

Nu, sista mackan ska ner o kaffet fyllas på!

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad vill du inte ha för barnvagn? :) det blev jag mer nyfiken på!

2013-03-24 @ 13:13:15
URL: http://annalollo.wordpress.com
Postat av: Sicka

Vår första vagn till Edvin var en Emmaljunga och den tog knäcken på min rygg, så även om de möjligen är nättare idag kan jag inte ens tänka tanken på att köpa en... O så måste det vara svängbara framhjul :)

2013-03-24 @ 19:23:49
Postat av: Anna

Oki! Det förstår jag! En lätt och smidig vagn känns som ett bra val. Hoppas vi blir nöjda med våran, känns som om man inte vet förrän man testkört lite! :)

2013-03-25 @ 12:26:37
URL: http://Annalollo.wordpress.se
Postat av: Anna

Vi har köpt en Urban jungle. Jag tycker den verkar smidig både i stan och i terräng. Sen är den ju rätt lång, det är ju nackdelen. Men väger nästan ingenting! Går att köra med en hand..,, å så snygg då, tycker jag iallafall! :)

2013-03-26 @ 08:21:56
URL: http://Annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback