Back on track!

Efter en spontan "semestervecka" i Småland är vi åter i Skåne och tillbaka i verkligheten.
Edvin fick hög feber på måndagskvällen som försvann över natten så det blev en tvådagarsvecka på dagis. Stackarn hade berättat på dagis om hur ont han haft i huvudet ♥ lilla hjärtat! Han är sällan dålig så när han gråter sig till sömns för han har så ont brister man i bitar :(

Nu börjar dop/kalas/jul/nyår närma sig med stormsteg :/ jag är INTE så bra på att känna lugnet...
Jag har lite höga krav på mig själv tyvärr :(
Egentligen är det bara två saker fixade...av två tusen?!? Mat o tårtor :)
Finaste Angelica ska göra våra tårtor ♥

Ikväll ska jag ha egentid ("egentid" med Melker) med Jenny o Sara på Centan. De har vipkväll o jag hoppas kunna fynda majoriteten av alla klappar :/
Må gudarna och Melker va på min sida ;)

Dags o försöka lägga ner jag-sover-bara-på-mamma o få i sig lite lunch. Vips säger det så är det dags för hämtning och därmed även "helg" :)

Vad det blåååååser idag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback