Brask o slask....

Jag är 33 år och ska (ganska ovilligt) erkänna att jag aldrig lärt mig det här om Anders-dagen :/
Hoppas på snö iaf...

Dagen idag har varit allt annat än vad jag väntat (förväntat) mig. Melker vaknade med 39, 3 så jag ringde Barnläkarna i Lund för rådgivning. Vi fick åka dit... Det första läkaren sa var "Melker sa ni, vad heter pappan då?"
Huh? Han tyckte det var ett konstigt (?) val av namn tydligen... Ska han säga! Själv hette han Tord o ännu ett mansnamn som efternamn... tror jag.
Konstaterade att vi troligtvis vi har ett barn med kommande förkylningsastma. Fick Ventoline utskrivet nu.
Hemma igen vid lunch.
Mange är risig.
Edvin är rastlös.
Jag är trött och har ohyggligt ont i ryggen :(
Skulle vilja ha upp advent idag, men det är nog bara att glömma och förhoppningsvis hinna imorgon.
M o E är o handlar så vi har nåt å äta.
Får försöka släppa mina höga ambitioner. Edvin dör inte av att inte vakna till ett tänt ljus av fyra i staken. Jag tror han har nog med sina fyra adventskalendrar...faktiskt...

Om nån känner sig manad att ta sig an vår "stora julstädning" ...it's all yours!

Nu..ryggläge pliis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback