Fredagsfunderingar

Melker har feber, pallade väl helt enkelt inte med egentiden med morsan o de andra tanterna :/
Blev inte så mkt shopping, var sååå mkt folk att vi palla inte. Tro't eller ej, men det blev mest bara till mig o Mange! :)

Natten har varit allt annat än "som vanligt" = lugn. Därför har dagen blivit därefter. Stackars Edvin som fått en riktig tråkdag :(

Jag har tvättat massor
Värmde halvläbbig lasagne som legat i frysen en dag eller två för länge
Hållt på å bli skogstokig på Edvin o hans upptåg
Sorterat o rensat i skafferiet, amazed över alla olika konstiga sorters socker jag fann
Ätit sunkig Calzone från Pappis
Tog förstaresan i På Spåret på 10 poäng idag (skämmes annars, det var ju i Lund!) Otäckt nog sa Edvin att "jag tror de ska till Spanien idag" - japp, de var i Barcelona ;)
Jag fick upp lite galla i munnen precis- Tomas Ledin släpper nytt...pjuuuk
Borde klippa mina tånaglar...det slår mig typ tio ggr om dan men det kommer alltid ngt emellan
Erik Rapp (?!?) mååååste vinna Idol
Vilka gästar Skavlan?
Edvin pusslar o pysslar...ska han inte sova snart?
Jag måste ju julbaka lite, eller är det kvällens enorma sockersug/trötthet som tänker
Borde duscha
Köpte jag precis en julklapp till Edvin eller passar den Felix bättre?
Undrar när Lundgrens bjuder in på fondue *flirt flirt*
Shit vad mkt återvinning vi har o göra oss av med
Idag kan jag nog hänga på mig sämsta-mamman-medaljen
Jag börjar bli väl tunnhårig, jävla amning! Tänk va mkt töntigt irriterande bebishår som kommer växa ut sen
Har jag ens varit ute idag?
Idag råkade jag säga "I'm dirty, but not the horny way" vid middagsbordet... allt har en första gång!
Hur lång ljusslinga behövs till balkongen egentligen?
Men shit, klockan är mycket...Edvin måste sova!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback