Fredagsmys

Igår tog jag o pojkarna tåget till Lund för lite fredagsmys bara vi tre.
Bilen var som sagt med Mange på verkstan men det är ju så smidigt ändå med tåget. Tar 7-9 minuter till Lund så man hinner sitta ner o kika.
Var fantastiskt fint väder igår, Edvin cyklade o vi andra gick.
Planen var främst att gå ner på Jättekul med papper o penna så Edvin själv fick peka ut till önskelista :) Blev där ganska länge...haha
Även Melker hittade massa fint :) Perfekt att se sig om nu inför dop/kalas/jul som är i antagande.
Sen strosade vi runt lite, Edvin såg en cyklande polis (spännande), två kranbilar (mer spännande), och en gatsopbil på Mårtenstorget (mest spännande).
Tog en långfika på Ramklints. Tanken var att tanka lillebror där, men han somnade och då passade vi på ;)
Efterbliven som jag är, så åt jag mitt livs första macaron (?). Nja... bättre med klassiskt vaniljhjärta!
Blev några hjärtan, lite kaffe med biskvi och vi satt o skrivtränade lite innan lillebror hade vett o vakna. Kvalletid för mig o min stora ♥
Köpte present till Mange innan vi traskade ner till tåget igen. Mange var på g hemåt men Edvin ville prompt ta tåget hem oxå. Sååå duktigt att cykla dit/hem o sen en rejäl trask i Lund utan ett endaste knyst av trötthet!
Rullade in exakt samtidigt som pappan :)
Åt gott, lekte o hängde i soffan innan läggdags.

Lite småstök inatt. Edvin kom in till oss o började stöka samtidigt som liten precis somnat i vår säng efter att han haft svårt att komma till ro :/

Men nu är det lördag, glad vi tog en skön dag ute igår för idag regnar det och är grått :(

Blir att handla lite (som vanligt) och eventuellt besöka ishallen i eftermiddag :)

Dags för brunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback