Grand finale

Åh, redfunka dag!
Vi avslutade lovet på bästa möjliga sätt med en hotellhelg på Skansen i Båstad. Det är tredje eller fjärde (?) gången vi är där och vi är lika nöjda fortfarande.
God mat, fantastisk frukost, härligt bad och mysig personal. Man kan tro jag får betalt nästan (ja ni får gärna bjuda oss på en helg till...haha) men vi älskar't.
Den här gången var Ms brors familj med oxå och kusinerna lekte så kärt :)
Vi höll ut till närmre elva nere i restaurangen. Kidsen lekte gömme, spelade kort och la domino. Fab!
Vi vuxna drack lite goa drinkar o lyssnade på härlig musik från flygeln.
Edvin önskade en drink som skulle smaka jordgubb.
 
 
Verkar funka att lägga in bilder nu så jag släpper en bildbomb från veckan som gått! :) 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Bara älskae

2013-11-07 @ 13:56:21
Postat av: angelica

Så fel det kan bli....

Älskar sista bilden!

2013-11-07 @ 13:57:16
Postat av: sicka

Tur vi bara var över i grannhuset i den där utstyseln :)
Behöver jag säga att Melker blev vettskrämd när han vaknade o såg mig?

2013-11-07 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback