3 månader ♥

Vårt lilla hjärta är tre månader idag :)
Det är en mysig, "pratglad" och go bebis vi har.
Han sover fortfarande bra om nätterna. Sover i sin säng o vaknar för att äta alltmellan 3-7, 5 (!!!!!) timmar.
Dagen firade vi med inte mindre än två besök på vc :/
Först vaccinering i de goa låren. Vägde o mätte, stadig pajk på 7, 6 kg o 65 cm lång. Hejdå båda fleeceoverallerna, ni är för smååå!
Blev aaaarg o ledsen av sprutorna men var go igen innan vi ens hann ut ur rummet.

Besök två var för att se om mojjan hade uvi..inte heller nåt skoj besök direkt.
Är besök på vc nånsin skoj tänker jag nu...?

Edvin har haft tre bra dagar på dagis. Igår kom hans tjej hit o lekte tillsammans med lillebror Elliot o mamma Helena.
De är för söta ♥ pussas hejdå å säger att de kommer sakna varandra.

Nu ska jag ta o choppa ihop en fruktsallad med min nya stora LAST i livet. Keso
KESO!!! Hade jag ätit en gång i livet förut. I mellanstadiet hos Frida. Det har jag alltså ratat sen dess...tills Jenny fick mig o smaka igen.
Vet inte om man ska säga tack??

Lyckades förresten inte fullt ut med min lilla viktutmaning. Hade önskat vara nere i inskrivningsvikten efter tre månader, men får ändå vara nöjd med att ha 1, 3 kg kvar. Då tar vi 3, 3 kg till julafton istället helt enkelt.

Fruit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback