Höstlov

 
Shit detta kommer bli den längsta veckan i mitten liv :(
Jag är inte hundra piggelin o har storebror hemma på höstlov hela veckan.
Fine, inga problem...OM det inte vore för att storebror har fått tillbaka sitt trotsiga, elaka, envisa, gnälliga jag :(
Han är understimulerad säger pappan... Tack säger jag, men jag ORKAR inte stimulera honom från det att han vaknar tills han ska gå o lägga sig.
500 sämsta-mamman-poäng till mig med andra ord...

Det blir många poäng innan veckan är slut. Vad kan man casha in för dessa tro?

Tandvärk?
Hemorrojder?
10 extrakilon?
Ryggvärk - check! Har jag redan
Nageltrång?
Flottigt hår? (check)
Skägg?
Nackspärr?

Mycket härligt att välja mellan!

Kommentarer
Postat av: CiliaH

Massor av kramar! ❤️❤️❤️❤️❤️

2013-10-29 @ 19:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback