Helg!

Om några timmar tar jag och Edvin helg :) Ja Melker oxå såklart...
Veckorna springer iväg och hur konstigt det än låter så känner jag mig mer stressad nu än då jag jobbade.
Nu som mammaledig är man "hett villebråd" och man ska hinna med fikor på alla de håll och det ska va rytmik o ÖF helst några dagar i veckan...
Då ska ju även hem och skötsel av två barn hinnas med. Jag får det inte riktigt att gå ihop....än...

Melker växer så det knakar...
Nätterna är sköna o lugna *peppar peppar* och kvällarna hänger han på mig i selen.
Stor del av dagen går åt till hudskötsel :( han är en torris som jag smörjer vid nästan varje blöjbyte. Massor med mjölkskorv försöker vi få bukt med genom att smörja tre ggr / dag med en salva som luktar mög :/
Torra röda sprickor i veck över hela kroppen.
  Litens hand ♥
 
Storebror är fortfarande ledsen när vi ska vinka hejdå på dagis :( knäcker mammahjärtat!
 
Vi hade en go promenad dit imorse 
 

Kommentarer
Postat av: Evsi

Visst är de sjukt att man är stressad av att vara ledig.
Jag känner precis likadant.
Nellie har samma overall fast i rosa btw :) fast de har jag säkert skrivit i en annan kommentar? För jag är inte bara stressad, jag är glömsk oxå! ;-) kram

2013-09-30 @ 21:21:50
URL: http://Www.evsi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback