Rap-paus

Haha, var inte riktigt klar innan men den lille behövde rapas ;)

Nu ligger han nöjd o "pratar" jämte.

Jo, storebror är glad att gå till dagis men just i hejdå-ögonblicket kommer det över honom o han vill inte att jag ska gå :(

Vi har lyckats ta två "oskulder" senaste veckan :)
Förra veckan träffade vi föräldragruppen för promenad och fika på kävlinge bibliotek. Det var första gången på biblioteket...oops, bott här i tre år (på typ dagen faktiskt! ) o aldrig varit där.
Nu i måndags (? Dagvill de luxe?) var vi på ÖF med Sabina, Tim o Tuva. Första gången där oxå. Melker sov och Edvin busade sig genomsvett med Tim :)

Nu är det nån som skäller på mig jämte...trött tror jag.

Tror du jag får putsat fönstren idag Jenny? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback