Loppisfynd

Översvämmat Lomma till trots så har vi idag varit på Lions stora loppis här i Lomma.
Hittade lite gott o blandat. Jag är mest nöjd med mina mjukisdjur... Skäms lite då jag sa till Edvin att han absolut inte fick några mjukisdjur, å så köper jag själv!!

Annars, jotack... Dagarna rullar på, jobbet går fint tycker jag. Har bra schema o får mkt tid med mina pojkar.
Edvin har börjat skolan och stortrivs. Lite grupperingar i klassen (inte lätt att komma utifrån) men de jobbar på gruppdynamiken.
Mange verkar må prima som pappaledig o Melker går det INGEN nöd på.

Ska se om jag har lite bilder o slänga in...
 
Underbara!!!
 
 
Otursnissen
 
 
Ehhh.... No comments!

Kommentarer
Postat av: Evelina Hellström

Åh, jag älskar loppisar, missade när Lion hade en stor här i parken för 2 veckor sen, attans!
Kommer gärna och hälsar på er i nya lyan nån dag!
kram

2014-09-04 @ 21:11:05
URL: http://evsi.se
Postat av: Icka

Om jag inte minns fel är det din födelsedag idag! Grattis grattis!

2014-09-12 @ 07:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback