Manic Monday

Wish it was fun day!?! (Visst ÄR det en låt som tyyyyp går så?)

Jaha... Jag är ungefär lika trött som sist. Vet inte om det är vädret, men jag känner mig otroligt låg :/ orkar o vill ingenting!!!!

Igår kom vi ut på lite roligheter iaf. Min familj var nere o vi passade på att besöka Lödde Bowling.
 
Japp, den lille rockerbowlarn vann över sin mamma!
Morfar vann överlägset o jag kom helt enkelt sist.
Skoj hade vi, men AJ vad ont jag har i höften idag :( 
 
Idag har vi slappat hemma bara. Snöstorm ute så vi ville inte ta oss ut.
Gäller att va på sin vakt nu, lilleman har börjat ta tag i soffbord o sängbord o häva sig upp på knä för att nå... ;) klåfingriga söt!!
 
Nu ska jag se Familjen Annorlunda, älskar Mirka :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback