Mom de luxe

Stuvade in kidsen i bilen o på väg ut o borsta ut snön ser jag E o S komma vallande med barnvagnar.
När jag säger att vi är på väg o handla käk o lite andra ärenden så säger de:
"Att du orkar det med båda!"
Huh?

Vi har köpt pyssel på Panduro, lite smått o gott på Kappahl som har 3 för 2 på alla barnkläder (!) o sen storhandlade vi på Maxi.
Hur smärtfritt som helst!
(Ska jag va ärlig är det mer skonsamt o handla med dem än med Mange, men det sa jag inte högt!)

Edvin fick en snöskyffel (49kr?) på Maxi så medan Melker sov vidare i bilen sprang jag som en skållad råtta med kassar från bilen o Edvin skottade loftgången med NÖJE!
Win-win eller hur?!?

Nu har vi byggt lego, pysslat, ammat o försökt få M att sova igen... Nahhh 30 min är för lite för en bebis o sova!!

Snart dags o förbereda maten till ikväll o sen får fredagsmyset (läs icke-så-mys-för-alla-är-trötta) börja...

Trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback