Premiär!

Tadaaaaa! I'm back :)
Long time no see beloved blogg. Jag hade ju intentionen att blogga flitigt o dokumentera lillebrors framsteg och förehavanden lika flitigt som storebrors... sket sig, kan man väl lugnt säga!

2014 års löften kan väl bli att bli bättre på dokumenterande och att jag lovar att i år gå till tandläkaren...
Brukar inte avlägga löften men i år blir det två då.

Vad har då hänt ses sist? Vaaarför utsätter jag mig för detta, missar ju skriva om 99%....

Melker döptes/Edvin fyllde/hade dop o kalas då helgen den 14-15/12. Våra päron sov på hotell i Lund så på Edvins dag åkte vi dit o började dagen med hotellfrukost :)
Sen fika vi o firade lite härhemma. På eftermiddagen kom Lundgrens hit o fortsatte firandet :) Fanns massa goa rester kvar på både mat o tårta... Widerbergs i Lund är att rekommendera!!!
Edvin var sååå nöjd med sin helg och ja, vi oxå såklart! <3

Dagen efter var det BVC som gällde, vaccinering av båda grabbarna. Duktiga grabbar båda :)
Edvin var 112 cm och vägde typ...19?
Melker var 70 cm och "nätta" 9 pannor ;) fick som vanligt frågan om det fortfarande bara ges bröstmjölk...tjatigt!!!

Vad gjorde vi mer där innan jul? Vi var på julpysselkväll på ÖF...
Åkte till Småland söndagen innan jul.
Julen var mysig, lagom flängig, icke-vit ( alkoholfri för min del förvisso men nu tänkte jag på snö) och sådär snabbt över som den brukar vara.
I år tyvärr lite med en ledsam bismak :(
Blev påminda om livets gång och hur orättvist och obarmhärtigt människor kan ryckas ifrån oss.
Magnus gudmor och Farbror Arvid somnade in efter en tuff kamp mot sjukdom i båda fallen.

FUCK CANCER!!!!

Åkte hem hit för att fira nyår med Skagerlings. Richard stod för god mat och vi för husrum, schysst fördelning va? ;)
Var en toppenkväll med glatt sällskap. Lillebror slocknade strax innan tolvslaget o resten av familjen kom inte i säng förrän halv tre nånting!
Galen sovmorgon o lagom skev dygnsrytm efter det ;)

Nä, nu går ögona i kors så resten av året so far får skrivas later helt enkelt.

Måste bara välkomna en ny familjemedlem till familjen. Han heter Alfons och är min nya IPhone :)
Vi har inte riktigt lärt känna varandra ännu så ha lite tålamod med oss...haha

Kick ass 2014!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback