1-0

Jag vann kampen första natten.... Ingen boppe men två flaskor välling.
Att bebisar efter sex månaders ålder inte ska behöva äta ngt på natten stämmer inte på mina herrar!! Både Edvin o Melker vill äta och MYCKET på natten. Fick höra senast idag på Nyhetsmorgon att de barn som får äta på nätterna löper större risk att bli överviktig... I dare to doubt!
Min femåring är en speta, precis som flertalet andra femåringar.

Nu återstår att se om natt två blir lika "behaglig"...
Melker somnade näääästan enligt planen nu vid åtta och vi blev inte störda eftersom de större grabbarna drog en repa på kicken ute.

Nu ska jag passa på att vaxa golven på övervåningen nu när de ÄNTLIGEN fått lite kärlek och jag haft ork att röja upp på Edvins rum ordentligt. INGA lådor kvar i hans rum! Gööött!

Såååå gott det kommer lukta häruppe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback