Snart semester!

Rädd att det bli än mindre inlägg inom kort (om det ens går...)
Mange jobbar en vecka till o har sen semester+föräldraledighet framför sig.
Vojne vojne! Detta kontrollfreak till mamma MÅSTE släppa tillvaron till honom...

Vi "övade" igår. Jag tog bussen in till Malmö för AW med Sabina o ett härligt gäng nya bekantskaper.
Vi kom dock på att AW var ett dåligt begrepp för oss då vi jobbar dygnet runt... PIA får vi kalla det, Paus I Arbetet.
Både jag o Sabina lämnar föräldraledighet i aug, Tuva ska börja dagis på Edvins gamla dagis.

Åhhh det är med lite sorg vi lämnat vårt kära dagis. Tänk vilken tur vi hade som hamnade där trots kort varsel :)
 På väg hem efter sista dagen! :)
 
Idag har vi även hämtat det absolut sista på Barley Road o på tisdag lämnar vi över nycklarna... Lite sad på nåt vis ändå :/
haft nästan fyra fina år där.
 
Men nu är vi här, nya planer på gång eventuellt. 
 
I torsdags hade vi två vuxenmöten inbokade så svärisarna kom ner från stugan o var barnvakt. Konstigt att bara vara jag o Mange!! Händer ju typ aldrig.
Åt sen en JÄTTEGOD fiskgryta på Oliveras innan de for upp igen o två nöjda o glada pojkar somnade gott.
 
igår när jag var iväg åkte grabbarna o köpte ny kick till Edvin :) sååå fin o han kan trixa ordentligt på rampen nu!
 
nähä... Lite bilder o sen projekt läggning av barn!!
 
Några hundra meter från oss ligger en damm med massa änder (och otäcka fräsande canadagäss!!) o vad jag tror är karpfisk. Går dit med lite smulor då o då till allas förtjusning :)
 Alltså ett stenkast bort från detta bor vi!! :) 
känner oss priviligierade 
 
 Jag går ordentligt nu!! :) Är det lite läskigt underlag kryper jag på alla fyra stående ;)
påminner om elefantbebisen i Djungelboken 
 
 
Soffmys i cirka två sekunder, här är full rulle ALLTID!!
 
En månad till Cypern idag :) Går fort nu!
 
Ha en härlig fredag!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback