Laddar

Phuuuu.... Landat i soffan, välförtjänt vila om jag får säga det själv...o det bestämmer jag att jag får!

Förkylning är kvar och Melker är sitt vanliga glada för det mesta men nätterna är fortsatt lite tuffa.
Idag har vi haft en öppen visning av lghen, håll nu alla tummar o tår snälla!
Här är såååå fint nu, räcker att Edvin är hemma (ja den lille oxå för den delen!) fem minuter så är det kaos igen. Är det typiskt familjeliv?
Melker började med o kissa på golvet o kröp runt det ordentligt över vardagsrumsgolvet. Tackarrrrrr!

Under tiden jag städade var grabbarna på Mormors (stammisar nu!) o sen möttes vi upp nere i byn där det har varit vårmarknad idag.
Pettson o Findus var där bland annat :) Missa dom på Krakel Spektakel men vi ser dom gärna i Ängelholm på hembygdsparken där i sommar :)
Satt i brandbil, handla lite marknadsgodis o äta en Lunnamelle innan hemfärd ;)

Ikväll blir det bakad potatis och bojkott av mellon :p

 
Hittade en tröja jag bara ÄLSKADE!!
 
 Haha :)
Känns som "jag"
 
Edvin har lekt med kompisar både torsdag o fredag, Wilma torsdag o Aline fredag ;)
Tjejmagnet :p
 
Inskolning på skolan i torsdags gick bra :) Edvin ville bygga klart o inte gå hem.
under tiden besökte jag gamla jobbet en sväng.
vägen hem blev inte som jag tänkt, end of story :( jag tabba mig med bilen...DUMT!
 
Igår var vi åter i Lomma o rekade parkering... Vi ska hyra plats o vill ju såklart ha bästa platsen :) kommer stå i underjorden hahaha
 
nä nu ska jag passa på o vila en kvart!!
 
det här med förkylning asså....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback