Sista

Det har varit många "sista" nu i dagarna...
Sista picknicken på detta dagiset
Sista gången jag går o lämnar/hämtar hem E från dagis med vagn o förbi dammarna
Sista pizzan från pappis åts ikväll
Sista sov-då-för-helvete-rundan-med-vagn ner till ponnierna

Det är inte annat än att man blir lite sentimental :/
Bott här i lite mer än 3,5 år, större delen av Edvins liv ju o hela Melkers...
Nu tänker man på saker man kommer sakna.
Skagerlings o alla våra spontana hittepå
Gunnar som kommer o knackar på o vill cykla med Edvin
Fantastiska utsikten
Att ha balkongdörren öppen om kvällarna o höra fågellivet i dungen
Närheten till dagis
Våra lekplatser precis inpå
Bubbelvattnet i kylen
Att bo så bekvämt o praktiskt men att samtidigt bo granne med "landet" så alla traktorer kommer saknas

Nu flyttar vi till "stadsmiljö" o centrumboende... Snacka om kontrast!
10 meter till Coop, Hemköp, Apoteket, interflora, optiker, thaimat, gym, solarie, frisörer, fruktaffär, parkering under jord, hembageri o Systembolaget under oss...
Mja, vi ska nog trivas :p

För att då inte ens nämna närheten till HAVET!

Nu laddar jag för SISTA natten i denna lya! Upp tidigt o få nycklarna vid 8.00 :)
Sen bär lasset!!

Pyss o haij
 
 Sa jag att jag har nytt jobb förresten?!  

Kommentarer
Postat av: Icka

Lycka till med allt! Det blir säker kanon!! :)

2014-05-30 @ 22:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback