Sjukt!

Kompade ut en timme tidigare från jobb idag. Haft en helt tokig natt... Först skallade Melker typ sönder min näsa precis när jag skulle somna. Sen vid två väcker Edvin mig o kan inte sova för han hostar sådant. Hungrig var han dessutom så vi drog med oss kuddar o täcke ner i soffan. Han åt två bett, drack lite o sen försökte vi sova fyra timmar... Gick inget vidare. Ska man skratta eller gråta när väckaren ringer? Legat o frusit med bara en tunn filt men visste att jag barrikaderat sängkanten med mitt täcke så inte Melker snurra ner...
Phuuuu

Jobb några timmar, sjukt där oxå (denna vecka oxå) så man har fått täcka upp för andras lektioner och har haft ungefär noll planering :(

Nu gnäller Edvin efter mig....
Tänk, vad vi längtar tillbaka!!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback