Politisk bakfylla

Blörk, redan trött på all politik.... Nu ska det ältas o ältas!
Skrämmande att SD får sånt stöd :/

Haft en intensiv vecka nu.
Simskola två eftermiddagar. Edvin klarade en nivå och fick gå upp ett steg o därmed komma igen redan dagen efter :)
Skolfoto taget, såååå bra foton!
Besök på Melkers blivande dagis - YES!!! Vi fick där vi ville :) men HJÄLP, min lille kille ska snart lämnas bort... Han trivdes som fisken (haha...internt skämt!) o ville inte med mig hem.
M har varit iväg på Kickoff i grannlandet så svärisarna har varit här to-fre så det kunde funka praktiskt.
Fyllde år i fredags, fått mkt fint :) tack Icka för din hälsning!!
Lördagen kom min familj ner o firade, massa fint även då :)
Idag har vi röstat, shoppat lite på Nova Lund o sen i eftermiddag har Edvin haft en klasskompis här på lite fika-lek. Jättetrevligt!! Så trevlig mamma oxå så vi ska troligtvis börja träna ihop... Vojne vojne sicket påhitt ;)

Denna vecka som kommer:
Må - lång jobbdag med konferens, hem o på föräldramöte IGEN :/ lite krismöte då det hänt lite tråkigheter i Edvins klass... INGET som involverar Edvin men jag är glad att rektorn agerat såhär
Ons- simskola o så har jag lite ärenden runt kommunen för att hämta växter jag "tiggt" till mig. Vi har en trist kolonilott på jobb o jag tycker det är dags o fräscha upp den. Så jag slängde ut en förfrågan på en lokal loppissida på Facebook o gensvaret var otroligt :)
To- förutom jobb ska jag även på fortbildning efteråt i några timmar

Utöver det ska jag leverera en kasse med presenter och lite bra-o-ha-saker till en ensamstående mamma i Malmö. Ramlade över sidan "Skånehjälpen" på FB o mitt hjärta brast när jag läste om en mamma som inte hade råd att köpa present till sonen som fyllde år. Så Edvin o Melker har rasslat ihop en kasse med inslagna leksaker :)

I helgen vill jag ta det lite lugnt... Inget planerat o får gärna va så!
Ser ni min Edvin?
My love
 
Full rulle, nu kan jag smita ut själv!!
 
pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback