Dagen D

Japp... Imorgon är det skarpt läge igen. Jobbdags!
Inte känt mig såhär taggad och laddad på länge faktiskt.
Här börjar skolorna med en studiedag så E o M ska va hemma imorgon med Mange o börjar först på torsdag.
Min cykel, svarta faran, är nyservad (tack Magnus) så nu ska det bli åka av!
Provcyklade en runda idag. Blev en tripp till lekan uppe vid båtgatorna, lite varm choklad o frukt o sen när de vuxnas tår var förfrusna så fick vi bege oss hem igen.
Spelat spel, gjort lite "läxor" o organiserat lite kläder...

Nya vanor fr.o.m imorgon... 😋

En vana jag kommer hålla fast vid är min ständiga frukost.... Love it! Svårslaget på alla sätt o vis, snabbt o gott framförallt! Klarar inte att sitta o kränga macka till frukost, det korkar liksom igen helt på mig. 
 
 Oj vad suddig... Fick fota snabbt innan den lille snodde skeden 😆

Nä nu luktar det gott från köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback