Trevlig surprise

När man glömt vilken färg man köpt på hyacinten blir man glatt överraskad när den börjar slå ut såhär fint 😍
 
 
Annars är ju julen över... Imorgon åker nog ljusstakar o stjärnor ner från fönstren tror jag.
 
Första jobb"veckan" avslutad.... Ons-fre blev en mjukstart 😜
Har bara hunnit liiiite komma in i det men ja, det här uppdraget kommer bli tuffare än det jag haft här i Lomma förut... Men jag ska va envis o hitta "rätt" sätt.
Har fått en ny bebis av chefen som kommer underlätta bloggande framöver... En MacBook air bor nu med mig 😍 ska bara lära mig hur den fungerar... Haha!
 
Stormen Egon hälsar på idag... Svärfar fyller år... 
Imorgon kommer vi träffa våra blivande grannar då vi bjudits in av byggbolaget till "Första spadtaget". Intressant! Än är de allra närmsta grannarna okända för oss, de flesta andra finns i en startad grupp på FB för oss som kommer flytta dit.
 
Har sån sjuuuuk träningsvärk 😖 Ändå höll jag igen lite då jag kände att låren inte riktigt höll.... Aouch!!
 
 NåN som vill spela Quizkampen??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback