Vabbruari börjar typ...nu?!

Varit väldigt skonade mot sjuka faktiskt, men i tisdags ringde de från Melkers förskola (nöjda nu?! 😜) o sa att han var magsjuk. Det är ngt som gått runt runt länge på avdelningen o samma dag hade de ringt hem tre småttingar.
Visst ser han sjuk ut?!? NOT
 
Näe, inte en lös blöja sen han kom hem... Hur pigg o go som helst! Märkligt, minst sagt...
Men iom att de indikerat magsjuka är vi ju ändå inte välkomna tillbaka på minst 48 timmar 😒
Igår var M hemma, idag min tur. Återstår att se hur vi gör imorgon, går magsjuka vill man kanske hålla honom hemma till måndag som först?!
Jag har roddat upp för vik på jobb iaf...
Igår var jag på tre timmars brandutbildning med jobbet, väldigt nyttigt! Imorgon HLR, så jag vill ju inte gärna missa det...
 
Jaha, obotligt dålig på att blogga? 
Ständigt dåligt samvete att jag inte dokumenterar Melle lika noggrant som jag gjorde med Edvin 😳
Men det är väl lite så överlag, syskonsyndrom...
 
Var på 35-årsfest i helgen, mkt trevligt! Passade på att klippa mig dagen till ära😝 Min frisör skratta åt mig o tog före/efter-bilder! (Sist jag klippte mig var i JULI!!)
Nu klippte vi lugg, så jag iaf får putsa på den o fixa färgen... 
Bjuder på bild en bra hårdag 😛 
 
Nä nu ropar magen efter apelsin, russin o keso!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback